12 Şubat 2011 Cumartesi

Zurna


Mirc denen bir şey vardı. Slm asl? 17f derdim, 12-13 falandım oysa. Çünkü 17 büyük bir yaş eşiğiydi gözümde. Gerçi yaş farketmez. 23 diyordum mesela 25 yaşında oluyordu karşımdaki, 17 diyordum 18-19. Ama hiç 30f dediğimde 23m diyen olmadı. Hep böyle bir denklik. Belki yaşça benden küçük erkeklerden hoşlanıyorum, yok illa denk oluyordu. Kimse de sorgulamıyordu gerçekten o yaşta mıyım diye. Gerçi 30 yaşında olup hala kendini çocuk zanneden tipler yok mu, var. Ben de sorgulamıyordum o yüzden. Böyle bir dünya. Orda doğruları söyleyeni geçen gördüm sokakta dövüyorlardı.

İnternet aleminin zaman içindeki bayık yolculuğuna çıkmıyoruz panik yok. "Hey gidi internete bağlanma sesi vardı bizim zamanımızda" demiyorum, sadece diyorum ki şimdi olsa çok kolay anlamak. En azından belli bir yaş aralığını ve cinsiyeti çözmüş durumdayım. Üzerime eklenen 10 senenin hiçbir etkisi yok bunu söylememde, tecrübe falan değil yani. Şöyle ki; baktın karşındaki kelimelerin sonunu uzatıyor bil ki  +40f . Facebook kazandırdı bu yeteneği. Uzaktaki teyze, ayrı şehirdeki anne öğretti bunları hep. "Canımmmm, ne kadar tatlı olmuşsunnn, öpüyorummmm kocamannnn, kendine iyii baak.." Kelimelerin sonları uzadıkça mesafeler azaldı adeta.  Sevgiler daha bir pekişti, daha kocamaaann öpüldü. İnternette böyle konuşan başka yaş grubu yok genşler. Olunca ben size söylerim. 

Derken yan masadan meyt'im şöyle bir detaya parmak bastı. Ah işte burası böyle interaktif bir bilok.
Şimdi onun teorisi şöyle: Benim  +40larım zamanın gençleri gibi yazışmaya çalışıyor, hatta özeniyorlar. Sonuçta interneti yeni kullanmaya başladığında "ay kız Nerimoş feysbık diye bir şey varmış tüm gençlerde var biz de deneyelim "dediklerine emin kendisi. Fakat onun 18-25 leri zaten yıllardır bu işin içindeler ve yıllardır m'leri uzatıyorlar. Mesela şimdi 5 sene sonra benim +40 larım +45 olmuş olacak ve onlar dslkgjdskgjkdsag diye gülmeye başlayacaklarmış. Gün gelecek, hatta onların "rofl" ve "lol" diye gülecekleri görüşünde. O yüzden meyt'imin zamanın 18-25'lerine bir uyarısı var. Benim de iletmek görevim. Konu senin lolitan, benim milf'im değil çünkü. Konu hassas.

Siz sevgili genşler! Dişlerine tel takınca kendini tamamen tiiğneyç sanan koca koca kadınlara da sesleniyorum izninizle. Blog benim, bu kadar da söz sahibi olayım. Neyse. Kendinize çeki düzen verin, haklarınıza sahip çıkın! M'leri uzatmak, lol diye gülmek sizin hakkınız! Ve hatta diş teli takmak da! Herkes kendi işini yapsın. Litfen.

Hiç yorum yok: