14 Şubat 2011 Pazartesi

Sayfayı Bileğinize Sürünüz


"Gün Kokusu" denen bir şey vardır. Gelen kadınların çiçeksi parfümleriyle kadınsılığı doruğa çıkaran bu koku, üst notalardaki poğaça ve kekin verdiği ferahlık ve canlılık ile ışıltılı ve cazip... Orta notalar kadınların zerafetini ön plana çıkarırken, patates salatası ve pastalardan oluşan gizemli dip notalar ile Gün Kokusu romantik ve nazik bir dokunuş..

Gel gör ki artık bu koku yok.  Çünkü kadınlar bu işin de kolayını bulmuşlar. Ayda bir börekçilerde, bistrolarda, cafelerde gün yapıyorlar. O kadar Antalya'ya geldim, annemin gün pastasını, gün böreğini yiyemedim. Burdan annelere sesleniyorum! Günlerinizi evde yapın. Biz evdeki emekli baba, tatil için gelen çocuk olarak diğer odada oturuyoruz zaten. Hiç rahatsız etmiyoruz ki sizi. Tek istediğimiz basta, börek, batates salatası. Ben bir de gün kokusunu istiyorum. Seviyorum nabalım. Yeni yeni adetler çıkarmayın. Litfen.

Hiç yorum yok: