24 Şubat 2011 Perşembe

Pasaklı Pağii


Dün 2-3 tane birbirinden alakasız yazılar yazdım. Sonra sildim. Amerika'nın yaşadığı "Great depression" bok yemiş yani benimkinin yanında. Kulvarlarımız farklı ama olsun. İlke'yi gönlümü eylemesi için görevlendirdim bugünlerde. İlke şu tepemdeki kalp gözlük. Zaten onun kim olduğunu bilmeyen varsa lütfen otursun köşesinde ağlasın sessizce. Her neyse normalde daha okuldan çıkmadan "bize gel noooğlur!" diye bıkbıklamaya başlar. Ben taze nazlı gelin edalarıyla bir giderim iki gitmem falan. Ama Ankara'ya geldiğimden beri hergün onlara gidiyorum tıpış tıpış. Gidiyorum da ne yapıyorum? Uyuyorum. Uyuma da ne uyuma yani. "Tamam uyumak yok" diyip oturma odasına geçiyoruz mesela, ben saatler sonra koltukta uyanıyorum kolum bacağım uyuşmuş şekilde. Beyin böyle bir şey azizim, kendini savunmayı beceriyor bir şekilde. İşte böyle 1 haftadır sürekli uyumalar, animeler gibi titreyen sulu gözlerle etrafa bakmalar falan.. Rezalet. Neyse ki 7'si oldu bugün rahatladık. Hayat normal, kuşlar böcekler.. 40'ı çıkınca da level atlayıp parende atarım artık. 7'si, 40'ı, otu boku sayarlar ya hastasıyım. Hasta olduğum bir diğer şey de "yatır". Antalya'da var mesela bir apartman. Tamamı boş onun. Sebebi altındaki yatırmış. İnanmayıp taşınanlar 7'si çıkmadan kaçıyorlarmış ordan. Yatak odasında yatıp, sabah mutfakta uyanıyormuşsun. Böyle fantezi seven bir yatırmış.

Bir başka yatır da bizim yurdun altında var. Oda arkadaşım buldu onu. Şimdi banyodaki kaloriferin üstünde bir havlu var. Sanırım temizlikçi apla onunla orayı burayı bırkalıyor ama yapmasa eminim daha çok hijyen olur. Öyle leş bir şey. Ben her banyoya girdiğimde onu çöpe atıyorum. Ve her seferinde aynı havlu yine kaloriferin üstünde oluyor. Geçen gün büyük çöp kutusuna attım onu, artık kadın ordan da çıkarıp koyamaz diye. Üstüne çöp attık hatta. Kulağımızı kaşıdığımız pamuklu çıbııı da attık. Bir sıçmadığımız kaldı üstüne. Artık emindik ondan kurtulduğumuza. Ama bu sabah bir baktım ki yine aynı yerinde duruyor havlu. Anladık ki bizim yatır Pasaklı Sally. Yarın yangın merdivenine çıkıp bulvara doğru fırlatıcam o havluyu. Eğer yine aynı yerinde bulursam artık saygı duyup önünde eğilirim. Çerçeveletip yatak ucuma asarım falan. Bükemediğim yatırı öberim yani bakarız artık bir çaresine.

Yatır diyince aklıma niyeyse mumya geldi. Google görsellerden mumya diye aratınca da Paris Hilton'nun oynadığı mumyalı bir filmden fotoğrafı çıktı. Muhtemelen ilk sevişen o olduğu için filmin başında ölmüştür zaten. Yaşadığı korku kırmızı sütyeninde saklı. Dirty Sally diye de arattım ama onları koysam olay olur sanırım. Paris'le idare edin siz.

Hiç yorum yok: