18 Şubat 2011 Cuma

Louboutin ayakkabımın çıkardığı tık tık sesinden korkuyorum


Fıstık ezmesinin damağına yapışmasından korkan insanlar var. Fobi olarak isim bile vermişler: Aracibutirofobi. Tek manyak yok yani bu dünyada. Bu fobi çatısı altında birleşen manyaklar var. Dernek falan kurmuşlar pişti oynuyorlar kendi aralarında. Yılın belli günleri mangallı piknik yapıyorlar falan. Korkacak onca şey varken deli misiniz arkadaş! Fıstık ezmesi de yemeyiver ölmezsin. Ben de fıstık ezmesi yemezsem her an ölebilirim bundan korkuyorum mesela. Böyle bir fobi edindim an itibariyle.

Bu fobiler orda burda soru olarak karşımıza çıktı babamla, ben de oturdum araştırdım. Sizler için isimlerini kopyala-yapıştır yaptım, cümle içinde kullanıp pekiştirdim. Tek amacım blogum aracılığıyla aracibutirofobiklere bir iki laf söylemek. Çünkü biliyorum ki 75 milyon insan bu blogu takip ediyor. Ve bu 75 milyonun içinde fıstık ezmesinin damağına yapışmasından korkan insanlar da eminim ki var.

İşte sözüm sana arkadaşım. Git potofobik ol, alkollü içeceklerden kork. Şu dönemde prim de yapar hem. Politikofobik ol, politikacılardan kork. "Çok yanar döner adamlar güvenemiyorum" de gerekçen olsun. Elimizde son moda teratofobi var mesela. Kapış kapış gidiyor bu fobi  ablalar kaçırmayın. Doğuracağı çocuğun şekilsiz, çirkin, garip guraba olmasından korkmaymış. Bence bir anneyi evlattan soğutabilecek bir gerekçe, bu da ekmek arası gider. Sonra yalandan kork yılandan korkmadığın kadar ne biliyim. Özlü sözlü fobilerin olsun. Fıstık ezmesinin damağına yapışmasından korkmak ne! Bu kadar zevk sefa  düşkünü piçi bir arada görmedim. Şimdi gidin burdan. Ama önce öbeyim:*

Hiç yorum yok: