2 Şubat 2011 Çarşamba

İkizlere Takke


Lucy Lawless nam-ı diğer Zeyna... Zamanında bir neslin erkeklerini televizyon ekranlarına sürükleyen kadın. Sene olmuş 2011 hala da sürüklüyor. Deri kıyafetleri çıkardı, indi atının üstünden; zarif elbiseler giydi (kimi yerde giymedi) ve cazibesinden bir şey kaybetmeden tekrar karşımızda. Kaybetmez de, sıfatının hammaddesi ortada sonuçta. O bahsettiğim "bir neslin erkekleri" meğer tüm ergenliklerini Zeyna'nın memelerini görmeyi hayal ederek geçirmişler. Şöyle bir düşündüm, Gabrielle ile arada yiyişiyorlardı ama meme gördüğümü hatırlamıyorum ben. Üstünde de durmadım zaten. Ama üstünde duranların sayısı tahmin edilenden çok daha fazla sevgili Freud. Zeyna'da bilinçaltına atılan memeler Spartacus ile birlikte ortaya çıktı çünkü.

Geçen sezon çok beğenerek izledim ben Sıpaağtaküs'ü. Lucy'nin memelerine yönelik bir beklentim olmadığı için o da gerilmedi sağolsun. Üstünde bir baskı hissetmediğinden rahat rahat bir sezonu bitirdik biz. Ve olan sevişme sahnelerini de ben gerçekten abartılı bulmadım. Estetik, güzel sahnelerdi. Kopan kafalar, çıkan bağırsaklar üzgünüm ama memelerden daha heycanlıydı. Sonra Gods Of The Arena pörtledi bu sezon. Jaime Murray gelmiş. Dexter izlemeyen oğlan çocukları onun da memelerini görecekleri için şenlendiler. Oysa Dexter'da yeterince gördük biz onları zaten. Tanışıklığımız var kendileriyle. Beğenerek izledik. Her neyse geçen sezonu heycandan tırnaklarımı yiyerek izlediğim için çıtam yüksekti haliyle. Ama her yüksek çıta gibi benim çıtam da ortadan çıt kırıldı maalesef ilk bölümle birlikte. Zaten bir Lila'nın havası yok Gaia'da. Hem kitabın önce son sayfalarını okumak gibi bir şey oldu. Ya da sonunu tahmin ettiğin vasat romantik-komedi filmleri gibi. Tahmin de yok bunda direkt biliyorsun zaten neler olduğunu. Benim gibi çıtası kırılan seyircilerini bir kenara bırakıp bizim oğlan çocuklarına yönelmişler anladığım kadarıyla bu sezon. İstediğiniz iki memeydi alın size dört meme şeklinde. Lucy'nin zaten lezbiyenlik ruhunda var. Her dizisinde kadınlara yanaşmasa içi rahat etmiyor. Önce Gabrielle'di şimdi Gaia. Sırf göt meme için izleyen insanlar vardı bu diziyi ve artık sadece onlara kaldı. İçinde en çok "meme" geçen yazımla birlikte Spartacus'e de noktamı koyuyorum. Çüüs.

Hiç yorum yok: