10 Mayıs 2011 Salı

Şok Kampanya! Muayene Olana Kahve Falı Bizden!


Baharda deli divane alerji olmak gibi bir huy edindim 2 senedir. İnsanlar baharda aşık olur, sevgilileriyle o şenlik senin bu konser benim fink atar, hiçbir şey yapamıyorsa 2 tur Tunalı'da gezer.. Ne biliyim yapar yani bir şeyler. Ama ben alerji oluyorum. 2 gündür camış gibi yataktayım. Çünkü sinüzitlerimin de etkisiyle kafam iki loplu koca bir göt gibi. O kadar ağır ki kalksam ağırlığı taşıyamadığım için ya öne ya arkaya devrilirim. Burnum desen akmaktan koptu artık zaten. Peçeteleri sıkıp büküp 0.5 burun deliklerime sokmak suretiyle hasarı en az seviyede tutmaya çalışıyorum.

Sabah doktora gittim. Çok garip bir adamdı. Zaten normal insanlarla karşılaşmak gibi kötü huyum yoktur benim hiç. "Evinde kedi ya da köpek var di mi! Hadi itiraf et!" dedi bana burnuma bakar bakmaz. İtiraf kadar iddialı olmasa da gerçekleri söyledim artık. Eve bir kere yavru kediyle geldiğimde annemin suratıma kapıyı kapattığını söylemedim ama. "Hımm uzaktan seviyorsun o zaman. Çünkü sende gördüğü hayvanları sevecek bir tip var" dedi. Fal baktırmaya mı geldik, muayeneye mi belli değil yani, garip bir ortam. "Eh olduğu kadar" dedim. "Yaklaşma uzaktan sev." dedi. "Anne!" dedim sarıldım boynuna. Şimdi de annemin ruhu içine kaçmıştı çünkü. Böyle paranormal aktiviteler falan. "Durup dururken böyle alevlenmez. Gerçi alevlenme mevsimi geldi" dedi. "Aşkın mı?" dedim. "Yok alerjinin" dedi. Hayır demedim tabii böyle bir şey. Sonra "Sigara içiyorsun ama" dedi. Sigara içen insanların yanında biraz kalsam tıkanıyorum ben ne sigarası beyim? diye tam nereye düştüğümü sorgulamaya başlamışken "Ama sende sigara içen bir tip yok." dedi başladı yine fal bakmaya. "Peki 3 vakte kadar yol var mı?" dedim. Yol yokmuş ama sinüzit varmış. İki baş parmağını alnıma ve elmacık kemiklerime batırarak onlara da baktı. Bir de "böyle yapınca ağrı oluyor mu?" demiyorlar mı hastasıyım. Lop et değil lan o, kemik parmağını batırdığın yer. Acıyor tabii. Sinüzit olmasa da acır. Senin hevesini kırmamak için ağrı var demiyor kimse. Bu konuda anlaşamıyorum hiçbiriyle. En sonunda da "Sen bitmişsin ya! Alerji, sinüzit tıkamış seni tamamen. Nasıl ayaktasın hala!" dedi. Bu diyaloğun sonunda "Benzetmek gibi olmasın bizim bir rahmetli vardı.. Seviiim koş Katiller geldi!" gibi konuşmalar gerçekleşecek sandım. Adam doktor değil Baykuş Cemil. En nihayetinde alerji iğnesi yaptılar bana. Alerji hapları verdi, sinüzitim için antibiyotik verdi. Oo merhaba "antibiyotik kafası" biz de ne zamandır sizi bekliyorduk! Özlettiniz. Nidalarıyla sarıldım ilaçlarıma. Alerji hapım da uyku ve sersemlik yapıyormuş bu arada. Önümüzdeki günler ben yine güzel olcam anlaşıldı. Sizin için de sorun yoksa siz mutlu, Lerzan mutlu yani.

Millet şu an şenliklerde fink atıyor. Facebook'um iletisine "@Hacettepe şenliiik:):)))99" yazanlarla dolu. Ama benim bira uzatanlara "yok ben alkol almıyım şimdi, antibiyotik kullanıyorum da. Ama varsa bir kola içerim ehe ehe" demeye hiç niyetim yok cemaatçiler gibi. Zaten hava soğuk. Ben daha şenlik havasına girmedim ki ne konseri? Ayrıca şeytan boynuzlu, melek hareli taçlar takan kızlar da artık çok sıktı. Gelin ben size antibiyotik veriyim, daha çok eğleniriz. Yeni geldi bu mal. Temiz. Ama ben uyuyabilirim siz bana bakmayın. Eğlenmenize devam edin. Üstüme polar battaniye örtün yeter. Öpük:*

7 yorum:

Adsız dedi ki...

bu kız çürük ya haha kıyamam:* geçmiş olsun geçen sene nefes de alamıyodun hala öyle misin?

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

Bu çürük lafının üstüne nefes alamamaktan morarsam bile demem zaten:D Ama yok bu sene öyle bir durum.

Adsız dedi ki...

Ben de bir bahar dönemi kalbimde çarpıntı var diyerek doktora gitmiştim, gençsin olur dedi. kontrol et arada anormallik hissedersen gel dedi. Tutamadım kendimi aşık olursam da geleyim mi dedim. Bakıştık güldük, iyi günler deyip çıktım odadan. nabacan adam deli.
meli.

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

Gençsin olur ne ya ahaha:D Adam deli sen ondan da deli Meliş nabacan

Mystery dedi ki...

sen benim böbeğimsin, kıyamam ben sana. sümkür, inle falan yap bişeyler de at üzerinden hastalık halini. öperim seni, severim bi de.

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

Benim de planlarım arasında bu tip projeler var aslında:D :*

Adsız dedi ki...

THX for sharing