20 Ağustos 2013 Salı

Eski Sevgiliye Dönüş


Aslında şöyle "Son yazının üzerinden 1 yıl geçmesini mi beklesem?" diye düşündüm ama tarihler 29 Eylül'ü gösterdiğinde muhtemelen başka şeylerle uğraşıyor olacağım cınım blög. Belki de yine başlarım sana yazılmaya ufaktan ufaktan. Flört ederim inceden ama uzak ilişki bize göre değilmiş sanırım. Yabancı gibisin bana. Yanında rahat yemek yiyemem mesela şu an, kibarlaşırım gereksiz. "Ben çok aç değilim cınım yaa sen ye, ben içecek istiyorum." derim karnım guruldarken. Belki açılırım ilerledikçe ama hamım sonuçta sen de biraz anlayış göster. Orta şeritten yavaş yavaş yazcam, heyecanlandırma beni! 

Seninle görüşmediğimiz bu 1 yıl içinde aldattım seni çokça. Bir sürü yazı yazdım, soru sordum gerek word dosyasına gerek A4 kağıdına. Hepsiyle günümü gün ettim, çılgınca eğlendim ama aklımın bir tarafında hep sen vardın blög. Sonuçta onlar göz çapkınlığı, sen nikahlımsın benim. Ufak tefek çapkınlıklarıma izin ver sen de darlama beni! 

Sen yokken, "meslekteki ilk sene" travmasını yaşadım bolca. Yoruldum, ağladım, istifa dilekçemi vermeyi düşündüm falan. Ev kızı olacaktım mis gibi ama alıştım mecburen. Baktım bir ormanda Şahin K. ile baş başayım; kapadım gözlerimi, vazifemi yaptım. Napacaktım? Bunların yanında sana anlatıp anıra anıra dalga geçeceğimiz çok olay da oldu ama onları da artık uygun bir dille anlatırım sana bir ara. Unutturma ama. Çok gülcez teyitli bilgi. 

Ben çok güzel bir tatil yaptım, aslında bunları unutmamak için yazmaya geldim sana ama şu an nasıl anlatacağımı kestiremiyorum. Travel blog falan da değil ya olayımız, utanıyorum fotoğraf yükleyip şura şöyleydi bura böyleydi demeye ama özetle Olympos'ta sahilde sabahladım, Kaş'ta "bir İspanyol, bir Türk bir de bizim Temel" konseptli kamp yaptım. Bu arada çeyrek asırlık insan oldum tabii. Hiç arayıp kutladığın yok. Hediyeyi geçtim bir mesaj atsaydın bari ama neyse. Seni boşuna bırakmamışım sonuçta.

Bu yazı sanırım böyle "hazırlık, girizgah, ısınma hareketleri" olarak şekillendi böyle. Yazının serim kısmını geçtiğimize göre düğüm ve çözüm bölümlerine de geçebilirim bence. Yazcam yazcam sen dur. Eski günlerimiz kadar tutkulu olmasa da "Aşık değilim ama seviyorum ya iyi biri sonuçta. Bi de saygı var yani aramızdaağ bu da aşktan önemli bence." kıvamında devam ettircem ilişkimizi. Klasik bitirme şeklim olarak "öberim" yazayım da yazının sonuna biraz daha yakınlaşalım eski günlerdeki gibi. Şimdi ikimiz de utanıyoruz ama belki sonra verirsin bi alt duduş ha?

10 yorum:

Mr.E dedi ki...

İsimsiz...hazırlan oyuna giriyorsun :)

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

Sizce başarabilir miyim kaptan?

Mr.E dedi ki...

Sen hala burada mısın?? Sahaya dedim! ;)

Nino dedi ki...

En sonunda yaa!!!

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

Parmaklarım körelmiş Nian :D

Adsız dedi ki...

olimposu yaz (HÜSNÜ)

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

çok güzelmiş :) bu arada meslekteki ilk sene ve karın gurultusuna rağmen ben bişeyler içiyim meselesine koptum. gerçekten öyle ya :D

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

Tüt elbise bak sen elbise!
LoveMeorLeaveMe, bir limonata mesela. Kola içmiyoruz çünkü asitli ve cici bir kıza yakışmaz :D

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

so?
devamı yok mu yani?

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

Gecikmeli devam geldi öküzoğlan